JavaScript is required
Transakční e-maily jsou mnohem víc než jen potvrzení objednávky. Přečtěte si, jak s nimi budovat vztah se zákazníky, zvyšovat důvěryhodnost a podpořit prodeje. 

V roce 2024 se proto zaměříme na to, jak s microcopy pracovat. Postupně pro vás připravíme celý microcopy seriál. V něm si ujasníte:
 

 


Microcopy a transakční e-maily: Může to být i víc než potvrzení

Transakční e-maily, ať už jde o potvrzení objednávky, odeslání zásilky nebo resetování hesla, jsou často opomíjenou příležitostí k budování vztahu se zákazníky. Místo strohých a neosobních zpráv jim můžete doručit sdělení, která potěší, informují a podpoří vaše podnikání.

 


3 tipy pro psaní efektivních transakčních e-mailů


1.  Vdechněte jim osobnost: Zapomeňte na robotické fráze a oslovujte zákazníky jménem. Přidejte do textu to, co by mohlo zákazníky zajímat nebo sdílejte zajímavé informace o vaší značce.


2.  Poskytněte užitečný obsah: Neomezujte se jen na základní informace o transakci. Nabídněte zákazníkům tipy k produktu, slevy na další nákup nebo odkazy na relevantní obsah na vašem webu.


3.  Vyzvěte k akci: Každý transakční e-mail by měl mít jasný cíl. Vyzvěte zákazníky k procházení dalších produktů, sledování zásilky nebo k přihlášení k newsletteru.

 

Příklady, jak vylepšit microcopy v transakčních e-mailech

1. Potvrzení objednávky: 

  • Předtím: Vaše objednávka byla přijata.
  • Potom: Paráda (tady pozor na tonalitu, mluvte jako vaše značka), [Jméno zákazníka], Vaše objednávka je na cestě. Už se těšíme, až vám udělá radost.


2. Odeslání zásilky: 

  • Předtím: Vaše zásilka byla odeslána.
  • Potom: Vaše objednávka je na cestě! Sledujte, kde se právě nachází: [odkaz na sledování zásilky].


3. Resetovaní hesla: 

  • Předtím: Nové heslo bylo nastaveno.
  • Potom: Vaše heslo bylo úspěšně resetováno. Teď už se můžete bez obav vrhnout ….

 


Pamatujte: Transakční e-maily jsou cenným nástrojem pro budování vztahu se zákazníky a podporu vašeho podnikání. Věnujte jim stejnou péči jako ostatním marketingovým materiálům a uvidíte ten rozdíl!


 

alt
Jana DorčákováCopywriter

Sdílet: