JavaScript is required

H1.cz je nyní součástí GroupM Nexus. Posouváme služby ještě na vyšší úroveň díky mezinárodnímu zázemí GroupM Nexus a propojení s dalšími digitálními experty. Více zde

Transakční e-maily jsou mnohem víc než jen potvrzení objednávky. Přečtěte si, jak s nimi budovat vztah se zákazníky, zvyšovat důvěryhodnost a podpořit prodeje. 

#Co je microcopy a jakou má moc. Čtěte Úvod do microcopy.
#Jakým stylem budete textovat. Čtěte Tonalita a microcopy
#Co budete textovat. Čtěte Microcopy checklist.
#Jak textovat tlačítka. Čtěte Microcopy a tlačítka.
#Jak textovat formuláře. Čtěte Microcopy a formuláře.
#Jak na chybové hlášky. Čtěte Microcopy a chybové hlášky.
#Jak na transakční e-maily. Článek právě čtete.
#Jak na kontaktní informace. Článek připravujeme.
#Jak na pop up okna a notifikace. Článek připravujeme.

 

 


Microcopy a transakční e-maily: Může to být i víc než potvrzení

Transakční e-maily, ať už jde o potvrzení objednávky, odeslání zásilky nebo resetování hesla, jsou často opomíjenou příležitostí k budování vztahu se zákazníky. Místo strohých a neosobních zpráv jim můžete doručit sdělení, která potěší, informují a podpoří vaše podnikání.

 


3 tipy pro psaní efektivních transakčních e-mailů


1.    Vdechněte jim osobnost: Zapomeňte na robotické fráze a oslovujte zákazníky jménem. Přidejte do textu to, co by mohlo zákazníky zajímat nebo sdílejte zajímavé informace o vaší značce.


2.    Poskytněte užitečný obsah: Neomezujte se jen na základní informace o transakci. Nabídněte zákazníkům tipy k produktu, slevy na další nákup nebo odkazy na relevantní obsah na vašem webu.


3.    Vyzvěte k akci: Každý transakční e-mail by měl mít jasný cíl. Vyzvěte zákazníky k procházení dalších produktů, sledování zásilky nebo k přihlášení k newsletteru.
 

 

Příklady, jak vylepšit microcopy v transakčních e-mailech

1.    Potvrzení objednávky: 


#Předtím: Vaše objednávka byla přijata.
#Potom: Paráda (tady pozor na tonalitu, mluvte jako vaše značka), [Jméno zákazníka],
                Vaše objednávka je na cestě. Už se těšíme, až vám udělá radost.


2.    Odeslání zásilky: 


#Předtím: Vaše zásilka byla odeslána.
#Potom: Vaše objednávka je na cestě! Sledujte, kde se právě nachází: [odkaz na sledování zásilky].


3.    Resetovaní hesla: 


#Předtím: Nové heslo bylo nastaveno.
#Potom: Vaše heslo bylo úspěšně resetováno. Teď už se můžete bez obav vrhnout ….

 


Pamatujte: Transakční e-maily jsou cenným nástrojem pro budování vztahu se zákazníky a podporu vašeho podnikání. Věnujte jim stejnou péči jako ostatním marketingovým materiálům a uvidíte ten rozdíl!

 


Chcete se dozvědět více o psaní poutavých transakčních e-mailů? Přihlaste se na mé microcopy školení. Prozradím vám tipy a triky, jak z obyčejných zpráv udělat silný marketingový nástroj. Třeba, jak do nich promítnout svůj obsah.


Vidíme se na školení nebo si už brzy přečtěte další díl!
 

alt
Jana DorčákováCopywriter

Sdílet: