Spojili jsme se s oddělením D&A a kampaň jsme spustili
I do České republiky se dostal trend automatizovat nákup tradičních médií jako je outdoorová reklama. Chtěli jsme spustit inovativní kampaň, která tento trend pozvedne o trochu výš a jejíž přidanou hodnotou bude reakce na aktuální počasí.
Díky spojení našeho oddělení s oddělením D&A se nám podařilo nastavit kampaň tak, aby reagovala na počasí. Když bylo slunečno, kreativa ,,Buď žhavější“ rozsvítila vaši náladu a povzbudila k ještě většímu rozkvětu. Při zatažené obloze neztrácíme úsměv ,, i když slunce dnes nezáří, ty můžeš“ vám připomněla, že zářit můžete vždycky. A když bylo deštivé počasí, kreativa ,,dodej svým tvářím dotek slunce, i když prší“ přinesla kousek léta do vašich dní, rozjasnila a zahřála.
Jak aktuální naše kampaň byla? Jak nejvíce to šlo! Řídili jsme se hodinovou předpovědí pro každou oblast a tak i přes to, že jsou všechny reklamní nosiče této kampaně v Praze, ne vždy byla sdělení stejná. Na Smíchov občas déšť dorazil rychleji, než na Náměstí Republiky a obráceně.