Optimalizace času a kvalitní cílení
Nesoustředíme se pouze na frekvenci a zásah, ale volíme metriky budoucnosti. Optimalizujeme totiž čas po který je sdělení na obrazovce. Zvolili jsme nákupní model vCPM BES, a tím je banner viditelný ze 100 % plochy po dobu 2 sekund až 3 minut. Každou impresi delší než 3 minuty považujeme za 3. minutovou, aby se nám nenavyšoval kumulativní čas kampaně extrémně dlouhými impresemi.
Cílovou skupinou byli uživatelé se zájmem o úsporu energií, rekonstrukci a ochranu životního prostředí. Naše vlastní data v kombinaci s cílením od vydavatele Seznam nám s tím pomohly.
Také díky flexibilitě našeho programmatického řešení Xaxis jsme mohli přizpůsobit brand safety na míru požadavku klienta, přál si omezit zpravodajské weby a články týkající se válečných témat.