H1.cz je součástí GroupM Czech Republic od akvizice v roce 2013. Společně s dalšími agenturami (EssenceMediacom, Mindshare a Wavemaker) patří do největší světové komunikační sítě WPP, která v oblasti reklamy a komunikace dominuje českému i světovému trhu. Samotný GroupM Nexus vznikl už v roce 2022 s cílem poskytovat klientům GroupM ta nejlepší řešení pro výkonnostní marketing, a to propojením technologií, know-how, expertů a jejich talentu. Přesun H1.cz pod značku GroupM Nexus je dalším krokem tohoto propojení.
„Snažili jsme se najít nejlepší řešení pro GroupM, GroupM Nexus i Hájedničku, a to i na základě globálních trendů, které monitorujeme, a zkušeností ze zahraničí. Dlouhodobě nás trápilo tříštění brandů, které komplikovalo i pochopení nabídky našich služeb ze strany klientů,” vysvětluje Jiří Svoboda, CEO GroupM Czech Republic.
„Navazujeme na úspěšnou globální strategii, ale zároveň bychom to nebyli my, abychom jí nevdechli lokální zkušenosti a potřeby. Klientům tak přinášíme to nejlepší z obou světů, spojujeme projekty, lidi a hluboké know-how Hájedničky s inovacemi, odborností a globálním rozsahem GroupM Nexus,“ dodává.
GroupM Nexus znamená propojení. Fúzí tak vznikne skupina 110 digitálních odborníků, kteří propojí své expertízy a využijí všechny online disciplíny tak, aby více než 200 klientů v České republice přinesli maximální možný užitek.
„S Hájedničkou jsem rostla dlouhých 15 let a nyní nastal čas, aby se firma posunula dál. Dlouhodobě nám dává smysl budovat jeden silný brand, jeden silný tým, který má potenciál stát se leaderem na trhu v oblasti digitálního marketingu. Tým, který poskytuje kvalitní služby jak agenturním, tak přímým klientům,“ říká Veronika Burešová, CEO GroupM Nexus (a dříve H1.cz).
GroupM Nexus je globální projekt. Aktuálně spojuje 12 000 odborníků z 80 zemí. Čeští specialisté tak mohou svoje know-how sdílet, ale i rozšiřovat díky spojení a kontaktům s marketéry po celém světě.
„Už loni vznikl digitální hub, který nám umožnil lepší lokální propojení mezi specialisty a rychlejší rozvoj služeb v oblasti digitálních médií a digitální transformace. GroupM Nexus povede k lepším synergiím pod jednou lokální značkou, ale získáme přesah do zahraničních poboček GroupM Nexus – a tak i kvalitnější a širší portfolio služeb a dalších zajímavých příležitostí jak pro naše klienty, tak i zaměstnance.“ říká Ondřej Bartůněk, CDO GroupM Nexus a CEO Mindshare.
GroupM Nexus bude klientům poskytovat komplexní služby v oblasti digitální reklamy, digitálního obsahu, analytiky, reklamních technologií a administrace či mezinárodních kampaní, které budou díky napojení na mezinárodní pobočky pro lokální klienty mnohem snadněji realizovatelné. I nadále bude také nabízet veřejná a individuální školení různých disciplín online marketingu, na kterých své zkušenosti předávají experti z praxe.
Stávající týmy a spolupráce budou nadále fungovat pod novou značkou GroupM Nexus. Mezi klienty GroupM Nexus patří například ElectroWorld a Nay.sk, Koberce Breno, Specialized, Provident, Česká Spořitelna nebo TESCO.
O GroupM Czech Republic
GroupM Czech Republic je součástí největší komunikační skupiny na světě, WPP. Mediální investice našich klientů realizujeme prostřednictvím agentur EssenceMediacom, Mindshare, Wavemaker a také prostřednictvím společnosti Xaxis specializované na programatický nákup digitální reklamy. Součástí skupiny je také přední česká digitální agentura H1.cz, která se v roce 2023 stala součástí GroupM Nexus.