Češi 45–64 let – nejbohatší cílová skupina, na kterou v komunikaci možná zapomínáte
Jak Češi ve věku 45–64 let nakupují, co je ovlivňuje a proč je nesmysl je přehlížet? Přijďte na naši minikonferenci a zjistěte, jak s touto klíčovou skupinou efektivně komunikovat a oslovit ji relevantním způsobem. Potkáme se 14. dubna od 13:00 v WPP Campusu.
Připravili jsme pro vás 4 přednášky plné dat, insightů a konkrétních doporučení. Závěr programu bude patřit panelové diskuzi.
Kdy a kde se konference koná:
📅 14. dubna 2025
⏰ Od 13:00
📍 GroupM – WPP Campus, Bubenská 1477/1 170 00 Praha 7
Program:
- 13:00 – Startujeme!
Klíčová data a statistiky: Jak Češi ve věku 45–64 let tráví svůj čas, jak nakupují a kde hledají informace. - 13:10 – Segmentace, spotřební a mediální chování 45+
Petr Tomáš vám ukáže, jak tato generace přemýšlí o světě, o nákupech, jakým sdělením věří a proč nestačí jednoduše „mluvit ke všem“. - 14:00 – Jak jsou Češi 45+ zobrazováni v reklamách a jak to dělat lépe
Radana Čechová, šéfredaktorka Marketing a média, vás protáhne reklamní realitou této generace. Spoiler: neřeší celé dny svoje zdravotní potíže, ale žijí aktivní životy plné snů, přání, plánů a aspirací. - 14:15: Přestávka
- 14:40: CNC – téma upřesníme
- 15:00: Upřesníme
- 15:20: Panelová diskuze
Jak se přiblížit způsobu myšlení generace 45+.
Partneři akce:
CNC + Dynamix + MAM
Máte zájem se zúčastnit? Obraťte se na svého account manažera, ten vám místo rezervuje.