Kombinace Geo cílení a dynamické kreativy
Pro dosažení tohoto cíle jsme se rozhodli vytvořit nejen standardní on-line kampaň, ale něco, co osloví naši cílovou skupinu na osobní úrovni.
Využili jsme sílu známých tváří – herců, které diváci znají a mají k nim vztah. To je jako by kamarád pozval kamaráda na novou úroveň zážitku. Na našich reklamních materiálech se tak objevily úsměvné fotky těchto herců, jak si užívají Gambrinus 11° jako nezbytnou součást neobvyklého víkendu.
Podobně jako v jiných zemích i v České republice lidé rádi konzumují pivo hlavně o víkendech. Čtvrtek, pátek a sobota byly proto na základě naší analýzy vyhodnoceny jako nejvhodnější dny pro propagaci. Naším cílovým publikem byli muži, kteří pivo pijí, znají značku a ideálně navštěvují restaurace, kde je toto pivo na čepu. Zaměřili jsme se proto na oblasti kolem těchto podniků.
Připravili jsme personalizované sdělení cílené na tyto lokality s cílem přivést potenciální zákazníky přímo do konkrétní restaurace v jejich blízkosti. Zvolili jsme tzv. Dynamic Creative Solution (DCO), kdy se každé zobrazení banneru vykreslovalo v reálném čase. Textace v kreativě zohlednila aktuální den v týdnu a název a adresu nejbližšího podniku, kde je na čepu Gambrinus 11°. V praxi jsme kombinovali 1 848 GPS poloh, 3 dny v týdnu a 5 typů textu, které jsme dali do rovnoměrné rotace. Výsledkem bylo přes 19 000 variant kreativ.