Správné stanovení cílů jednotlivých strategií je klíčové. U výkonnostních kampaní jsme dosáhli nadprůměrného CTR a celkovým přístupem získali o 50 % konverzí více než v loňském roce. Z pohledu času, se ale výkonnostní strategie pohybovali o 62% hůře, než je průměr trhu. Což je v pořádku, čas nebyl součástí optimalizace, klíčové bylo zasáhnout takové uživatele, kteří jsou již ve fázi rozhodování o půjčce a klienta Hello bank! znají.
Jak tedy z pohledu času dopadly brandové strategie, které se zaměřují na takové uživatele, u kterých chceme známost značky teprve vybudovat? V první polovině roku 2021 jsme vylepšili čas strávený s reklamou pro klienta Hello bank! o 53 % oproti průměru trhu. Vzhledem k tomu, že využíváme umělou inteligenci, která je schopná učit se sama ze sebe, druhá polovina roku byla ještě úspěšnější. Výsledky jsme vylepšili o úžasných 177 %.
V absolutních číslech, náš klient dostal za loňský rok 263 049 hodin strávených s reklamou, což je neuvěřitelných 30 let! Při běžné optimalizaci visibility by se klient bez naší časové optimalizace dostal na pouhých 16 let strávených s kampaní.
Na této celoroční kampani jsme si dokázali, že optimalizovat na čas strávený s reklamou má smysl. V případě brand awarenessových kampaní se pak jedná o skvělý způsob, jak rozšířit povědomí o svém produktu či značce. Je totiž velký rozdíl, pokud uživatel na internetu banner jen letmo zahlédne nebo jako v našem případě reklamu vnímá tak dlouho, až se mu zapíše do paměti.