JavaScript is required

H1.cz je nyní součástí GroupM Nexus. Posouváme služby ještě na vyšší úroveň díky mezinárodnímu zázemí GroupM Nexus a propojení s dalšími digitálními experty. Více zde

Silent review, NPC trend a Almond mom – to jsou tři trendy, které nyní válcují algoritmy TikToku. Seznamte se s nimi a zjistěte, jaké částky za ně influenceři inkasují.

1.Silent review: Recenze bez jediného slova

Už jste slyšeli o Silent Review? Nebo spíše – už jste ji viděli? 👀 Na TikToku se rozšířila nová vlna recenzí nazývaná – Silent Review. 🤫 


Tato forma hodnocení produktů namísto slov využívá pouze gestikulaci a mimické výrazy. Lidé posuzují kosmetiku, oblečení, a dokonce i knihy, bez jediného slova. 


Co na to říkáte? Zvážili byste nákupu na základě této netradiční recenze? #silentreview

 

Příklady:
Tresnickova (@tresnickova) | TikTok
riley📚 (@rileyvoisard) | TikTok
Find 'silent review' on TikTok | TikTok Search

 

 

 

2. NPC trend: Když si influencer vydělá i $7,000 denně

NPC je anglická zkratka pro Non-playable character, doslova tedy nehratelná postava. NPC automaticky reagují na konání postav, se kterými hru procházíte.

 

Na TikToku se objevil trend, kdy lidé začali předvádět, že jsou NPC. Jak to vypadalo? Většinou si oblékli nějaký kostým a opakovali různé krátké fráze typické pro tyto postavy. 

 

Jednou z nejvýraznějších protagonistek NPC role-playingu je tiktokerka Pinkydoll, která díky této tvorbě dosáhla nejen milionových dosahů, ale i značných finančních zisků. Podle některých zdrojů dokázala za svoji NPC tvorbu vydělat až $7,000 denně, což je v přepočtu přibližně 161 434 Kč

 

Pinkydoll většinou spustila živé vysílání, kde seděla u stolu s žehličkou na vlasy. Do žehličky vkládala zrníčka kukuřice a čekala, až se zahřejí a promění v popcorn. U toho monotónním NPC hlasem opakovala stále dokola stejné naučené fráze.

 

Jak dokázala tato videa monetizovat? Jednoduše. Na TikTok streamech je možné tvůrci zasílat tzv. gifty, které lze nakoupit za kredit nahraný na účet. Každý gift má jinou hodnotu, částky začínají na pár centech a mohou končit až ve stovkách dolarů. Z těchto giftů připadne část obnosu TikToku a část tvůrci. Pinkydoll nabádala své fanoušky k zasílání těchto giftů, a na oplátku ve streamu zmínila jejich jméno a řekla jednu ze svých NPC frází.

 

Tento trend způsobil na sociálních sítích velký rozruch. Někteří ho považovali za zábavný a dokázali ho sledovat hodiny a hodiny, zatímco jiní ho vnímali jako bizarní až mozek vymývající.

 

 

3. Almond mom trend: Jak nezdravé stravovací návyky předáváme dětem

Tento trend není bizarní zpracováním, ale nýbrž tím, jakou myšlenku představuje. 

 

Kdo jsou almond moms? Jsou tak označované většinou matky, které mají často nevědomky extrémně přísné nebo nezdravé stravovací návyky, které předávají i svým dětem.

 

Jak tento termín vznikl? Pravděpodobně se objevil na přelomu roku 2022 a 2023, kdy se po internetu začal šířit útržek z reality show – The Real Housewives of Beverly Hills. V tomto videu modelka Gigi Hadid, která kvůli své kariéře dodržuje přísnou dietu, říká své matce Yolandě, že se kvůli hladu cítí velmi slabá. Její matka jí na to odvětí, aby snědla pár mandlí.

 

Termín almond mom se následně stal populární na TikToku, kde nyní existují tisíce videí, ve kterých lidé natáčejí své vlastní rodiče s podobnými přísnými a nezdravými stravovacími návyky. Některá videa jsou zábavná a lidé si spíš dělají srandu ze svých rodičů a jejich návyků. Nicméně najdou se i videa, kde uživatelé sdílí smutné až znepokojivé osobní příběhy, ve kterých popisují, jak jim tento přístup rodičů zničil život a nyní se potýkají s poruchou příjmu potravy. Příkladem je tato rachel.rising.

 

 

Chcete víc takových novinek ze světa online? Připojte se k našemu newsletteru a buďte

v obrazu.

PŘIHLÁSIT SE K ODBĚRU 

 

alt
Karolína TočíkováSenior Influencer Marketing Executive

Sdílet: